Portfolio

Få et indblik i nogle af de projekter, jeg har hjulpet mine kunder med

Jeg har samlet nogle cases for at give et indblik i min stil, mine egenskaber og min tilgang til design. Alt er håndtegnet i Illustrator.

Nutson Avenue

Logo, visuel identitet, hjemmeside og postkort

Jobsherpa

Logo, visuel identitet, hjemmeside og annoncer

Business & Barsel

Logo, visuel identitet, hjemmeside og e-bog

Logo, hjemmeside, præsentationer og bogillustrationer

Timewellspent

Jeg har redesignet Timewellspents logo og hjemmeside. Virksomheden havde udviklet sig siden den spæde start og trængte til et designløft.

Hjemmesiden er bygget op med store overskrifter og kort, der simpelt forklarer de forskellige ydelser.

Skriften og farverne understeger Virksomhedens innovative tilgang til time management. Logoet er simpelt og professionelt og stemmer overens med målgruppen. Jeg har desuden hjulpet Timewellspent med præsentationer i power point, bogdesign, nyhedsbreve og LinkedIntemplates.

Logo og hjemmeside

Gerstenberg Consulting

I samarbejde med kunden designede jeg et logo og en visuel identitet, der matchede målgruppen.

Efterfølgende byggede jeg en simpel, klar hjemmeside med skarpe CTA’er og ikoner for at forsimple kommunikationen til kunden.

Styleguiden er baseret må en målgruppeanalyse af kundens potentielle og tidligere kunder, værdien, Gerstenberg skaber for kunden samt den professionelle tilgang, Gerstenberg repræsenterer i branchen.

Logo, visuel identitet, templates og kort

Aftryk

Jeg har designet en visuel identitet til Aftryk, der rådgiver virksomehder i bæredygtig ledelse.

Logoet er et fingeraftryk, der afspejler virksomhedens aftryk hos deres kunder – og i verden.

Den visuelle identitet skaber rammerne for templates til de sociale medier og kort, som virksomheden bruger i samarbejdet med kunderne.

Logo, program og landingsside

Back to Work

Jeg designede den visuelle ramme for konferencen Back to Work med de fire prominente foredragsholdere.

Jeg skabte i samarbejde med foredragsholderne et logo, der illustrerede den udfordring, samfundet står over for efter lock down og nye arbejdsvaner. 

Vi designede en onepager og et program inden for de visuelle definerede rammer og løftede konferencen til den professionalisme, som foredragsholderne afspejlede.

visuel identitet

Logo, hjemmeside, designmanual og emballage

Nutson Avenue

Jeg har bygget en brandstrategi og designet den visuelle identitet, logo, hjemmeside, postkort og emballage til små mandelposer.

De jordnære, brune nuancer symboliserer den rå, økologiske mandel og det, den bidrager med.

I designet indgår bionedbrydelig emballage for at skabe en ansvarlig profil. Designet er simpelt og råt – som produktet. Bagsiden indeholder de krav, der er til fødevareemballage.

Jeg designede desuden tre forskellige postkort, som Nutson Avenue gav til kunderne på messer.

Logo, hjemmeside, designmanual og e-bog

Business & Barsel

Jeg har udarbejdet styleguide og designet logo og hjemmeside for netværket Business & Barsel.

De grønne farver i designet repræsenterer iværksætteri, håb og vækst. Jeg har valgt tre cirkler til at symbolisere leg, balance og innovation. Der er tre bolde, fordi netværket har tre ben; netværk, faglig udvikling og inspiration.

Jeg har også opsat og udarbejdet en e-bog for Business & Barsel om dagpengereglerne for selvstændige på barsel.

Logo, hjemmeside, designmanual

Jobsherpa

Jeg tegnede et logo til Jobsherpa med udgangspunkt i den jobsøgendes vej til toppen af bjerget. Trekanterne i logoet repræsenterer det at nå målet.

Herefter tegnede og udviklede jeg hjemmesiden med fire undersider. Formålet med hjemmesidne er at guide den jobsøgende brugervenligt igennem Jobsherpas tilbud for til sidst at have overblik og boooke et møde med en jobkonsulent hos Jobsherpa.

Bjergene går igen i det visuelle udtryk, både som billeder og små trekanter som grafiske hjælpemidler.

Alle ikoner er håndtegnede til Jobsherpa.

Logo, hjemmeside og brevpapir

Servicegruppen Ent.

Jeg har designet logoet til totelentreprenøren Servicegruppen Ent., der repræsenterer tilliden, Servicegruppen skaber for deres kunder, når de kommer ind i deres hjem.

Hjemmesiden er udviklet med fokus på byggebranchens klassiske farver og ikoner for at udstråle troværdighed og faglighed.

På hjemmesiden har jeg fokuseret på at skabe tillid på forsiden gennem de tre USP’er, Servicegruppen udmærker sig i; kvalitet, levering til tiden og god service.

Hjemmesiden er guidende og brugervenlig med let adgang til kontakt, som typisk er hovedformålet for den besøgende.

 

Logo, hjemmeside, designmanual

Atlas

Platformen Atlas var et grønt e-Atlas for virksomheder, der skal navigere i de forskellige SGD-kurser.

Jeg valgte to primærfarver til styleguiden – koral og petroleum, der repræsenterer vækst og faglighed og på samme tid innovation. Petroleum udstråler professionalisme, men er varmere end blå. Den repræsenterer samtidig det bæredygtige element med det grønne skær og omfavner budskabets helhed. Koral er kontrasten, der bruges til CTA, ikoner og links.

Logoet danner en globus med et A, der repræsenterer atlasset og det at navigere. Elementer af logoet kan bruges som grafik på websitet og i præsentationer som vist.

Har du brug for hjælp?
Lad os tale sammen.

Jeg vil altid gerne assistere med visuel kommunikation. Send mig en besked, så tager vi den derfra.

Har du brug for en pris?
Fortæl mig om dit projekt: