Portfolio

Få et indblik i nogle af de projekter, jeg har hjulpet mine kunder med

Jeg har samlet nogle cases for at give et indblik i min stil, mine egenskaber og min tilgang til design. Alt er håndtegnet i Illustrator.

Nutson Avenue

Logo, visuel identitet, hjemmeside og postkort

Jobsherpa

Logo, visuel identitet, hjemmeside og annoncer

Business & Barsel

Logo, visuel identitet, hjemmeside og e-bog

Logo, hjemmeside, designmanual og emballage

Nutson Avenue

Jeg har bygget en brandstrategi og designet den visuelle identitet, logo, hjemmeside, postkort og emballage til små mandelposer.

De jordnære, brune nuancer symboliserer den rå, økologiske mandel og det, den bidrager med.

I designet indgår bionedbrydelig emballage for at skabe en ansvarlig profil. Designet er simpelt og råt – som produktet. Bagsiden indeholder de krav, der er til fødevareemballage.

Jeg designede desuden tre forskellige postkort, som Nutson Avenue gav til kunderne på messer.

Logo, hjemmeside, designmanual og e-bog

Business & Barsel

Jeg har udarbejdet styleguide og designet logo og hjemmeside for netværket Business & Barsel.

De grønne farver i designet repræsenterer iværksætteri, håb og vækst. Jeg har valgt tre cirkler til at symbolisere leg, balance og innovation. Der er tre bolde, fordi netværket har tre ben; netværk, faglig udvikling og inspiration.

Jeg har også opsat og udarbejdet en e-bog for Business & Barsel om dagpengereglerne for selvstændige på barsel.

Logo, hjemmeside, designmanual

Jobsherpa

Jeg tegnede et logo til Jobsherpa med udgangspunkt i den jobsøgendes vej til toppen af bjerget. Trekanterne i logoet repræsenterer det at nå målet.

Herefter tegnede og udviklede jeg hjemmesiden med fire undersider. Formålet med hjemmesidne er at guide den jobsøgende brugervenligt igennem Jobsherpas tilbud for til sidst at have overblik og boooke et møde med en jobkonsulent hos Jobsherpa.

Bjergene går igen i det visuelle udtryk, både som billeder og små trekanter som grafiske hjælpemidler.

Alle ikoner er håndtegnede til Jobsherpa.

Logo, hjemmeside og brevpapir

Servicegruppen Ent.

Jeg har designet logoet til totelentreprenøren Servicegruppen Ent., der repræsenterer tilliden, Servicegruppen skaber for deres kunder, når de kommer ind i deres hjem.

Hjemmesiden er udviklet med fokus på byggebranchens klassiske farver og ikoner for at udstråle troværdighed og faglighed.

På hjemmesiden har jeg fokuseret på at skabe tillid på forsiden gennem de tre USP’er, Servicegruppen udmærker sig i; kvalitet, levering til tiden og god service.

Hjemmesiden er guidende og brugervenlig med let adgang til kontakt, som typisk er hovedformålet for den besøgende.

 

Logo, hjemmeside, designmanual

Atlas

Platformen Atlas var et grønt e-Atlas for virksomheder, der skal navigere i de forskellige SGD-kurser.

Jeg valgte to primærfarver til styleguiden – koral og petroleum, der repræsenterer vækst og faglighed og på samme tid innovation. Petroleum udstråler professionalisme, men er varmere end blå. Den repræsenterer samtidig det bæredygtige element med det grønne skær og omfavner budskabets helhed. Koral er kontrasten, der bruges til CTA, ikoner og links.

Logoet danner en globus med et A, der repræsenterer atlasset og det at navigere. Elementer af logoet kan bruges som grafik på websitet og i præsentationer som vist.

Har du brug for hjælp?
Lad os tale sammen.

Jeg vil altid gerne assistere med visuel kommunikation. Send mig en besked, så tager vi den derfra.

Har du brug for en pris?
Fortæl mig om dit projekt: